2011-03-03

Avundsjuk?

Pratade med mina föräldrar tidigare idag, de skulle ägna kvällen åt att packa, imorgon strax efter lunch lyfter nämligen planet för 2veckor i Thailand. Jag påminde lite snällt att de kunde väl komma ihåg kameraladdaren, för 3 år sen åkte de med i stort sett urladdat batteri & ingen laddare. Först sista kvällen insåg de att de hade kamera i mobilen... Samma år hade mamma även precis övertagit lillebrors telefon vilket gjorde att de trodde att de rapporterade hem men la alla sms i utkast.
Förra året fick jag istället ett samtal från Arlanda där mamma undrade hur hon skulle göra för att stänga av nya telefonen. De är roliga de där :)

Dessutom påmindes jag om att lillebror ska till England på fotboll om 2v, just själva fotbollen klarar jag mig bra utan,men en ny spännande stad är ju inte helt fel. Sambon & jag försöker komma på var & när vi vill åka, det beror ju lite på jobbfronten i sommar, vi skulle nog inte tacka nej till att börja 1/9 så man hinner njuta av sommaren med sol, bad, bastu, vattenskidor, sommarstuga, fjällvandring & ledighet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar