2011-02-01

Tredje resan

Sådär, då sitter jag på ett X2000 mellan Stockholm & studieorten igen, tredje gången sen i söndags kväll. Idag var det slutligen dags för besiktning så besöket varade bara i 1,45. Besiktningen gick hur bra som helst, jag påpekade redan från start att det var 2 märken i parketten i sovrummet & det stod ju även i protokollet från när vi flyttade in. Annars fanns inget att anmärka på, varken gällande städning eller slitage. Det var en lättnad att allt gick bra.

Nu håller vi bara på & försöker komma på lämpligt sätt att tacka mina föräldrar för all hjälp. Funderade på att ta med dem till Sätra Brunn för massage, men det fanns inga tider i helgen. Några tips?

För övrigt måste jag ge lite credd till sj, söndagens tåg var ju försenat så igår förmiddag lämnade jag in ansökan om ersättning varpå standard-mail om förlängda svarstider går ut. Någon minut senare kommer en kod för ersättning av halva resans pris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar