2011-02-10

Fotoutmaning

Såg att en del bloggar jag följer har en fotoutmaning i februari, beskrivning om detta är:
"Reglerna är att varje dag fotografera något (ett substantiv) på en bokstav i alfabetet, med start på A och hela vägen till Ö. Ett substantiv är alltså ett ting, en sak. En bild varje dag, en bild på varje bokstav. Observera här att jag som sagt inte räknar med W.
Bilden ska också vara tagen nu i februari för detta ändamål och får alltså inte tas ur ett redan befintligt bildarkiv."

Jag gör dock lite som jag själv vill & väljer ett foto för respektive bokstav,
det kan vara en plats, en stad, ett land eller lite vad som helst - gemensamt är att det är jag/kompisar till mig som tagit dem, alltså inte några bilder jag googlat fram.
Har börjat göra en lista och tänkte ställa in publicering för ett antal inlägg de närmsta dagarna, har dock några bokstäver kvar att fundera på: J, Q, R, X, Y, Z och Ä.
Resten har redan löst sig :)

1 kommentar:

  1. Kul! Och nu funkar både kommentarer och feed för mig! :-)

    SvaraRadera