2011-05-02

Kära maj välkommen

Bara för att jag inte var ute och sjöng några vårsånger på valborg betyder det inte att du inte är välkommen maj. Så här nynnar jag lite på "kära maj välkommen...".
Maj, visst var det trevligt att du lånade ut lite värme och fint till april så vi slapp slasket i så hög utsträckning, men var du tvungen att låna in lite snö...
Har passat på att värma på en kopp glögg nu iaf, man får ju passa på när inte särbon ser och tycker jag är ännu mer knäpp än vanligt!

Som tur var hade solen till viss del hittat fram igen tills jag skulle cykla hem, men jäklar vilken motvind och vad trötta ben jag hade. Enligt gps:en i Jogtracker som verkar ha levt sitt eget liv idag cyklade jag 51km på Vätterns västra sida imorse()
samt 141 km på dess östra sida ikväll.
Egentligen sträcka 8.7km, om man inte råkar köra lite fel på en gata som imorse... Därav den nu korrigerade sträckans längd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar