2011-05-15

Smygrasism i dess fulaste form

Var & kollade in det minst sagt magra utbudet på marknaden på grannorten. Som vanligt fanns det några stånd med t-shirtar med "roliga texter", skojade om att jag borde ha en med "pappa betalar" efter att han precis köpt en lakritsrem åt oss var... Slökollar lite på övriga när jag ser en med en text som gör mig riktigt illa till mods:
"jag är inte rasist, bara mörkrädd!"

Finns det verkligen idioter som köper en sån & tycker att det är kul?! Särskilt i tider som nu, när de där äckliga Sverigedemokraterna kommit in i riksdagen, nej fy! Det kändes inte okej...
Published with Blogger-droid v1.6.8

1 kommentar:

  1. Blogg Svar:
    Tack för alla dina kommentarer i min blogg.. =)
    Alltid lika kul..
    Som svar på din fråga om vi kan ta ut föräldradagar samtidigt,
    så nej..
    Utan jag kommer att vara föräldraledig, medans Tony har sina 10 pappadagar som han får ha samtidigt som mig, och sen semester..
    Jag är ledig till 21 augusti, sen tar Tony över fr.o.m 22 augusti, och är hemma i ett år.. =)

    SvaraRadera