2011-05-03

Thai-massage & konstiga samtal

I vintras hade Göteborgs Kex en trevlig kampanj, man skulle skicka in ett par streckkoder så fick man en rabattkupong på en gratis skönhetsbehandling samt en med 20% rabatt.
Idag hade jag därför bokat in mig på 30 min fotmassage på Sabai Sabai Spa . Riktigt nice thai-massage som löste upp en del muskelknutar i fötter och vader.
Ska nog ta och boka in mig på en rabatterad massage på samma ställe, en rygg & axelmassage då.
Ser redan fram emot det även om det kan göra lite ont att lösa upp knutarna så är det ju så skönt efteråt!

Nästa episod av skumma personer i kollektivtrafiken, denna gång på bussterminalen vid Danderyds sjukhus:
Jag sitter på en bänk och lyssnar på musik/läser bloggar då en kille kommer fram och sätter sig bredvid mig.
Kille: Hur gammal är du?
Sara: 24
K: Är du singel?
S: Nej...
K: Har du PMS?
S: Nej.
K: Har du haft det någon gång?
S: Men nu får du ta och ge dig!

Killen går då vidare och sätter sig bredvid någon annan tjej, jag hör inte början eftersom jag fortfarande har en hörlur i.
Men jag hör när killen halvhögt frågar ett antal gånger "vill du sova hos mig inatt?" varpå tjejen går därifrån. Killen går sedan vidare och pratar med ett antal andra tjejer på stationen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar