2011-09-24

Wordfeud

Jag har till slut fallit till föga och skaffat wordfeud, just nu har jag några spel på gång mot random-personer, men sök gärna upp mig för ett spel,
som på så många andra platser på nätet heter jag ufojording även där.

Snart är det nog dags att hoppa ur onepiecen, ska bege mig mot biblioteket för att återlämna en bok och passa på att handla lite, och ännu är jag inte riktigt så fast att jag åker iväg i onepiecen.

Om några timmar kommer sambon hit, han har haft ledigt i veckan och passat på att hälsa på föräldrar, men nu börjar det bli dags att flytta in här, på måndag är första dagen på jobbet :)
Så ikväll firar vi med supergod sushi från Akki Sushi och Speedway GP från Kroatien.

4 kommentarer:

  1. ...bjudan, tänkte jag skriva. :-)

    SvaraRadera
  2. Åh, jag skickar en inbjudan nästa gång jag spelar..kan dock varna dig för att jag är riktigt värdekass ;)

    Sv: Här hemma hos oss dröjer det nog också ett litet tag till, men det var faktiskt lite härligt att se vita flingor singla ner :)

    SvaraRadera
  3. och...DÄR fick jag tummen ur och la till dig på vänlistan på worfeud ;)

    Sv: Låter som en bra fredagskaka, kanske får bli tradition här med :)

    SvaraRadera