2011-08-26

Tågtankar

Efter att särbon spenderat de 2 senaste helgerna i Stockholm var det visst min tur att åka i helgen. Har kommit runt halvvägs i tid räknat.
Tyvärr var jag lite pessimistisk igår när jag bokade, med tanke på när jobbet blev klart hade jag ju kunnat ta mkt tidigare tåg. Jaja, gjorde en beställare glad iaf, jag hade eg tid på mig till på måndag men levererade min granskning med massa bra synpunkter redan idag. Tänk att lilla jag har klarat av min första egna leverans som uppdragsledare, visserligen ett litet projekt men hur många går direkt från skolan till uppdragsledare på konsultbolag :)

Har verkligen förtjänat en god restaurangmiddag med älskling i kväll, ett glas rött till det kanske, mums!

Dessutom har framläggning av exjobbet äntligen bokats in. Fredag om 3v. Opponering på förmiddagen & presentera mitt efter lunch. Ska bli så himla skönt att äntligen bli av med det. Även om det varit en kul utmaning är det skönt att jobba på riktigt i intressanta projekt med kollegorna!

Åter till "en shopaholic i New York", som jag nog inte lagt upp här bredvid....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar