2011-08-06

Pride-parad

Ska strax plocka fram cykeln för att cykla in till stan igen och spana in den stora pride-paraden. Gjorde ju ett litet besök igår kväll, tar ganska precis 30 min att cykla, plus ev stopp vid rödlysen o.s.v., men då autopausar Cardiotrainer i mobilen.

Har iaf laddat med jacka och en regn-poncho eftersom det just nu är lite grått & mulet,
blir det varmt har jag en "viftare" jag fick i nåt tält igår och laddar självklart med vattenflaska och frukt.
Lär ju bli rätt packat med folk så behöver nog vara på plats ett tag innan, följaktligen får nog även boken följa med in så jag kan sitta på trottoar-kanten och läsa lite, just nu på höstoffer som jag bara hann med 100 sidor av igår.

Nu när jag funderar på saken får det nog bli ett besök även på Lakritsroten, jag cyklar ju ändå längs Sveavägen

Ska ta med kameran och försöka få några bra bilder på de ekipage som är med.
På återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar